Thursday, February 12, 2009

Sales Kick Off Seminar@Krabi Thailand - 2

So lebih kurang kul 12.25 tgh hari (waktu Thailand) kami semua selamat mendarat di Krabi International Airport. Selepas melepasi imigresen Thailand kami semua terus di sambut oleh Tour Guide yg terus membawa kami ke restoran untuk makan tengah hari... Kami telah di bawa dengan 2 buah bas dan aku telah di tempatkan di Coach B & bas terus menuju ke Kualakasai Restaurant. Setibanya kami di Restorant Kualakasai kami semua di hidangkan dengan nasi serta lauk2 yg mmg sedap(makanan thai lebih kurang mcm kat sini gak) untuk makanan tgh hari. nak tengok lauk apa, hhhhaaaaa... layan gambar kat bawah ni... (aku x bertangungjawab kalau ada sesapa yg tgk lauk2 ni tetiba lapar lak... hehehheeee...)


daging masak halia (gambar gegar coz lapar)


kerabu siakap dengan gajus


kari thailand-rasa mcm masak lemak tapi kari????


donat ikan-begedil ikan ala donat


ayam masak paprik ngan gajus


haaa... ni la yg aku cekik masa lunch tu...


pelayan sedang melayan kami


suasana ala kampung kat restoran Kualakasai


muka-muka yg da kenyang melantak


pokok kelapa sawit menghiasi permandangan


kucing pun kekenyangan...???


buah sawit bertaburan di sekitar restoran

Apa yg menarik kat restorant ni pulak ialah tentang tandasnya, logo untuk kami mengetahui sama ada tandas lelaki atau perempuan agak unik & paling unik suasana tandas lelakinya... cubalah tgk gambar kat bawah pulak... llllaaaayyyyaaannnnn je laaaa....


sign for "LADIES"


sign for "GENTS"


suasana dlm toilet lelaki... sambil buang sambil menikmati permandangan (jaga2 anda boleh di skodeng secara LIVE... hahahhaaaa....)

No comments:

Post a Comment