Wednesday, February 4, 2009

akhirnya... ZAKI SELAMAT BERTUNANG

Salam semua, akhirnya... ZAKI SELAMAT BERTUNANG dengan dara pilihannya. Mereka berdua ni mmg selamba gila coz masa aku shot gambar tunang Zaki ni si Za (aku x tau nama betul dia, ada yg panggil Za & ada yg panggil Rozie, buat aku komfuse je) semua family dia mmg sporting gila, dari bapa, mak, adik & sedara mara yg datang semuanya sporting belaka. Za ni pulak tanpa segan silu memberi post yg istimewa & senang nak di suruh senyum. Sebenarnya Zaki ni member apis aku yg bertugas sebagai Pengarah segala Rider kat opis ni... hahhahahhaaa...
Majlis telah berlangsung di rumah Za di Pj pada 01 Febuari 2009. Masa perbincangan sesama wakil kedua-dua belah pihak dengarnya mereka ni akan bertunang selama 1 tahun, so paling lewat mereka ni akan di satukan pada 01 Febuari 2010, tapi bila aku sendiri tanya ngan Zaki, dengan pantas dia cakap "aku ingat nak langsung bulan 12 kot..." pasal hantaran kalau ada sesapa yg nak tau bleh tanya ngan tuan punya badan sendiri coz aku x berani nak ckp tapi yg pasti masih dalam "harga market"(sorry ye bro & Za) "jgn anggap harga market tu mcm beli daging lak ye..." Selamat je majlis menyarung cincin lebih kurang dalam kul 3.10 petang hujan pun turun... (harap hujan tu memberi petanda yg baik untuk pasangan ni... AMIN!!!)
Apa-apa pun aku nak ucapkan terima kasih pada Za sekeluarga kerana melayan kerenah aku ngan member aku masa shot gambar dia makanan pun sedap gitu... Lagi satu aku gak nak ucapkan thanks to my colleague aqib n iza coz tolong aku shot gambar Za. Selamat Bertunang kepada pasangan ZAKI & ZA SEMOGA BERKEKALAN KE JINJANG PELAMIN & JANGAN LUPA PROMOTE SERVICE AKU OK... 25%... LAYAAAANNNNNN...


(click gambar untuk saiz besar)

No comments:

Post a Comment