Monday, January 19, 2009

Hobby@Tt'wangsa

Entry kali ni masih lagi @ttwangsa... Semalam(18 January 09) seperti biasa with all my family ke tt'wangsa sekali lagi untuk jalan-jalan, so kami keluar dari umah lebih kurang kul 5.00 petang n trus ke tt'wangsa... seperti biasa parking agak susah nak dapat (x seperti last week) org pun meriah je aku tgk kat tt'wangsa ni, jalan punya jalan akhirnya dapat parking hampir2 ngan tapak Eye On Malaysia, punyalah jauh aku menapak nak ke kawasan tapak permainan coz mcm biasa la anak aku ni nak main buaian... di pendekkan cerita setelah puas main buai, aku terus ke kawasan trek depan restoran nelayan coz nak layan org main kereta kawalan jauh...
Setibanya aku kat sana kebetulan ada racing yg mungkin dianjurkan oleh MIZAN HOBBY TEAM (mungkin) coz aku ada nampak 1 khemah dengan banner, so apa lagi aku pun mempersiapkan senjata aku dan terus menembak, lebih kurang 20 minit gak aku try shoot kete2 yg racing ni, hasilnya kat bawah ni... so layannnnn...















2 comments:

  1. Aduhai! comelnya keter2 ni...ntah bila dapat main kete RC ni lagi!

    ReplyDelete
  2. Hahahaaa... x sangka awak peminat kete RC ni, saya minat tapi xde budget(budget besar ooo kalau main kete RC ni, lagi besar dari Photographer huhuhu...)

    ReplyDelete