Friday, January 2, 2009

Akmal + Warna-warni+Buah & Belalang

Ini lah gambar terbaru anak kesayangan aku, gambar ni masa dia duk lari ke kawasan pokok2 yg ada di kawasan telaga Mahsuri... Kalau di lihat dari riak wajahnya, tergambar keseronokkan & kegembiraan si kecil ni...
Warna-warni limpahan lampu di kawasan Dataran Lang pada waktu malam...
Buah apa ni...? Untuk makluman anda semua, aku sendiri x tau buah apa coz aku tembak gambar ni masa aku kat Ulu Legong Hot Spring, yang lainnya tentang buah ni ialah sebijik merah n sebijik agak kehitaman tapi buahnya yang lain semuanya kemerah-merahan... Sape2 yg tau buah apa leh bg tau kat aku...
Blalang@Ulu Legong Hot Spring Baling Kedah... aku shoot blalang ni masa nak balik, pandai pulak blalang ni melompat lepas aku amik gambarnya...

No comments:

Post a Comment