Wednesday, December 31, 2008

Wedding Photo

Pengantin x nak lepaskan peluang bergambar dengan motor kesayangan... motor ni la yg bawak si ayu kemana saja destinasi mereka masa bercinta (nak tau mana diorg selalu pegi masa bercinta... tanya sendiri denganpengantin...)

Actually aku ni bukanlah OP(official photographer) untuk pasangan ni tapi saje-saje menyibuk je hari tu. Ada 3 org photographer masa hari tu termasuk aku. Apa-apa pun thanks to brade helmy(OP) & Fitri (Geng kakilensa dari Penang)
*Fitri tu member aku gak,keje je kat Penang...

Pasangan Raja Sehari Suffian & Ayu. Gambar yg telah di edit sendiri oleh spade len's team & lokasi adalah di bawah trek LRT antara stesen Jelatek & Setiawangsa (depan umah pengantin lelaki). Actually pengantin lelaki ni member umah aku... anyway Selamat Berbahgia hingga akhir hayat buat pasangan Suffian & Ayu (gambar korang dah siap aku edit tapi x print je, nanti ko print la sendiri ok... Layannnn....

No comments:

Post a Comment