Wednesday, December 31, 2008

Selamat Datang

Salam to all...

Selamat datang ke blog rasmi Spade Len's Media. Blog ini di ilhamkan oleh saya sendiri sebagai penulis, pengedit & lain-lain... Blog ini sebenarnya dihasilkan untuk mempersembahkan karya-karya gambar saya yg diambil menggunakan lensa kamera saya dan di edit sendiri oleh saya dan beberapa rakan-rakan saya yg lain... Apa yg anda akan dapat lihat diblog ini adalah gambar-gambar perkahwinan, kenangan, pemandangan, flora & fauna, haiwan, potret dan lain-lain asalkan ianya di sebut gambar.

Selain dari itu, saya juga mengalu-alukan kepada semua untuk memberi pandangan serta komen yg membina untuk saya mempertingkatkan lagi persembahan saya di blog ini. Nantikan kemunculan gambar yg pertama di blog ini, sekian...

No comments:

Post a Comment